Районна психолого-медико педагогічна консультація Довгинцівського відділу освіти Дніпропетровської обл.

http://dovgvo.ucoz.ua/index/rajonna_psikhologo_mediko_pedagogichna_konsultacija/0-63
Районна психолого-медико педагогічна консультація
Довгинцівського відділу освіти Дніпропетровської обл.

Логопедична служба – важливий чинник забезпечення якісною освітою дітей з особливими освітніми потребами
Важливою складовою психолого-медико-педагогічного супроводу дитини з перших років навчання в школі є робота шкільного учителя-логопеда, спрямована на корекцію мовлення учнів з різними видами мовної патології.

З метою допомоги дітям з розладами усного та писемного мовлення у загальноосвітніх школах відділу освіти Довгинцівського району створена і працює мережа шкільних логопедичних пунктів, де дітям з порушеннями мовлення надається кваліфікована допомога.

До мережі шкільних логопедичних пунктів входять:

  1. Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №94 (вул. Промислова, 1-А)
    Обслуговує КЗШ №№ 94, 90, 84
    Учитель-логопед: Юзефова Галина Олександрівна(спеціаліст вищої категорії, учитель-методист)
  1. Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №88, вул. Колійна, 26
    Обслуговує КЗШ № 88, 87, 89
    Учитель-логопед Лисенко Оксана Вікторівна,
    Спеціаліст
  1. Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №108, вул. Косіора, 115
    Обслуговує КЗШ № 108, 65, 109, ПГ, НВК №226
    Учитель-логопед Грачова Ольга Юріївна,
    Спеціаліст першої категорії
  1. Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №128 , вул. Симонова, 12
    Обслуговує КЗШ № 128, 81
    Учитель-логопед Тинок Наталя Олександрівна,
    Спеціаліст вищої категорії, учитель-методист
  1. Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №130, вул. Незалежності України, 12
    Обслуговує КЗШ № 130, 9
    Учитель-логопед Кушніренко Людмила Миколаївна,Спеціаліст вищої категорії

Під час обстеження усного та писемного мовлення учнів початкових класів у травні та вересні 2011 року було виявлено 683 учні з різними видами мовної патології. З них з фонетичними порушеннями 54 учні, з фонетико-фонематичними порушеннями 175 учнів, з загальним недорозвиненням мовлення 155 учні, з порушеннями письма та читання 293 учні, з іншими порушеннями 6 учнів.

З метою корекції та розвитку мовлення дітей учителі-логопеди здійснюють корекційно-логопедичний вплив за такими напрямками:

- розвиток дрібної моторики рук;

- розвиток фонематичного сприйняття;

- розвиток артикуляційної моторики;

- корекція звуковимови;

- збагачення та активізація лексичного запасу;

- розвиток граматичної будови мови;

- розвиток навичок мовного аналізу та синтезу;

- корекція та розвиток навичок письма та читання;

- розвиток зв’язного мовлення.

Допомога учителя-логопеда здійснюється у таких формах як

- консультативний прийом;

- фронтальне заняття;

- індивідуальне заняття;

- пропаганда логопедичних знань;

- участь в роботі районних психолого-медико-педагогічних консультацій.

Напрямки діяльності учителя-логопеда різнобічні:

- обстеження усної та писемної мови учнів шкіл та виявлення дітей з мовними розладами; - організація роботи шкільного логопедпункту;

- корекційно-логопедична робота з учнями, що мають порушення мовлення;

- логопедична пропаганда;

- науково-методична робота;

- встановлення зв'язків з навчальними та медичними закладами, батьками учнів;

- участь у роботі психолого-медико-педагогічних консультацій.

Таким чином учитель-логопед веде діагностичну, організаційну, корекційно-навчальну, пропагандистську та науково-методичну діяльність.

Шкільний логопедичний пункт є справжнім осередком допомоги дітям з різними видами мовних порушень.

Кiлькiсть переглядiв: 372