До уваги логопедів! Стартує реєстрація на курси підвищення кваліфікації за програмою "Інноваційні технології моделювання мовлення в умовах психолінгвістичного дефіциту"
До уваги слухачів курсів підвищення кваліфікації!
Розпочинається реєстрація на курси підвищення кваліфікації за програмою «Інноваційні технології моделювання мовлення в умовах психолінгвістичного дефіциту» (грифМОН № 750 від 24.06.2014).
Реєстрація триватиме з 5 жовтня по 27 жовтня 2016 року.
Термін проведення курсу: з 29 жовтня по 6 листопада 2016 року.
Місце проведення: м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, актова зала (2поверх) Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.
Програма курсу «Інноваційні технології моделювання мовлення в умовах психолінгвістичного дефіциту» базується на високотехнологічних науково доказових стратегіях допомоги дітям з порушеннями мовленнєвого розвитку, розроблених вітчизняними науковцями лабораторії логопедії– викладачами цих курсів: Данілавічютє Е.А., к. пед. н, старшим науковим співробітником, зав. лабораторії логопедії; Трофименко Л.І., к. пед. н, старшим науковим співробітником Бартєнєвою Л.І., к. пед. н, старшим науковим співробітником; Ільяною В.М., к. пед. н, старшим науковим співробітником; Рібцун Ю.В., к. пед. н, старшим науковим співробітником; Пригодою З.С., к. пед. н, старшим науковим співробітником; Аркадьєвою О.О. к. пед. н, науковим співробітником Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.
Програма курсу розрахована на 72 академічні години.
ПО ЗАКІНЧЕННЮ КУРСУ ВИ БУДЕТЕ
ЗНАТИ про:
- наукове підґрунтя кваліфікації порушень мовленнєвого розвитку та стратегій реалізації навчально-виховного процесу в умовах наявності патології мовлення;
- психолінгвістичний підхід до діагностики та компенсації мовленнєвих порушень;
- сучасні технології логопедичного впливу на лінгвістичний розвиток дітей з порушеннями мовлення;
- особливості організації навчально-виховного процесу дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку в спеціальних закладах і закладах з інклюзивною формою навчання.
ВМІТИ:
- здійснювати аналіз мовленнєвого розладу з позицій психолінгвістичного підходу;
- визначати стратегію логопедичного впливу з опорою на результати психолінгвістичного аналізу мовленнєвого розладу;
- організувати логопедичну допомогу з урахуванням специфіки закладу та сучасних вимог сьогодення до її якості.
ВОЛОДІТИ:
- технологією психолінгвістичного обстеження та компенсації порушень усного та писемного мовлення;
- технологією реалізації диференційованого викладання у закладах для дітей із порушеннями мовлення;
- прийомами адаптації і модифікації завдань відповідно до специфіки мовленнєвого порушення;
- технологією здійснення відбору та поступового конструювання завдань на основі психолінгвістичного аналізу порушення;
- технологією професійного співробітництва як невід'ємної складової стратегій викладання в умовах наявності мовленнєвої патології;
- практичним інструментарієм-алгоритмом, що охоплює фонологічний, лексичний, граматичний компоненти мовлення, спрямований на подолання різних базових порушень мовлення і репрезентований у вигляді таких модулів: «Формування фонемографічних уявлень», «Моделювання вербального контенту», «Граматичне конструювання у контексті морфологічної словозміни», «Формування орфографічної компетентності», «Оптимізація рецептивної діяльності різної модальності у контексті читання» тощо.
ОТРИМАЄТЕ:
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка після успішного складання комплексного диференційованого заліку;
- навчально-методичною літературу.
НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА РАХУНОК КОШТІВ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ.
ЯКЩО ВИНИКЛИ ПИТАННЯ:
звертайтеся до методиста КПК ТолмачовоїАльони Володимирівни,
тел. +380 44 440-42-92, моб. +380 96 395-97-52,
e-mail: alona_lilit@mail.ru