Складові елементи логопедичного заняття
Складова структура логопедичного заняття залежить від мети (розвиюче чи корекційне), віку та мовленнєвої патології дитини
Логоритміка
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
1—3 роки - пальчикова гімнастика | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | 1-3 роки - дихальна гімнастика |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | 3-5 років-розвиток фонематичного слуху, голосові та інтонаційні вправи |
Розвиток фізіологічного та мовленнєвого слуху.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
3-5 років-розвиток фонематичного слуху | 3-5 років - розвиток фонематичного слуху - приголосні |
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | Формування навичок звукового аналізу |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
1-3 роки-артикуляційна гімнастика | 4-7 років-основний комплекс артикуляційної гімнастики |
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
1-3 роки - розвиток мовлення- розповідаємо казку |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |